Kontakt Mapa strony
  • Strona Główna
  • Dla Kandydata
  • Dla Studenta
  • Dla Doktoranta
  • Dla Pracownika
Dla studenta
Aktualności Dyżury Pracowników Opiekunowie lat 2020-2021 Studia Erasmus Pomoc Materialna Do pobrania Do pobrania - pliki archiwalne Plany studiów Praktyki studenckie
 
Katedra Skandynawistyki Dla Studenta Dla studenta Aktualności

Aktualności

ZDALNA SESJA ZIMOWA W KATEDRZE SKANDYNAWISTYKI


Zimowa sesja egzaminacyjna  odbędzie się  w dniach 12-28 lutego w trybie zdalnym, przy użyciu narzędzi oferowanych przez  MS Teams i Moodle.

 

·       Przypominamy (szczególnie studentom pierwszego roku), że warunkiem przystąpienia do egzaminu z danego przedmiotu jest wcześniejsze uzyskanie zaliczenia.  Do zaliczenia mogą Państwo przystąpić dwukrotnie,  dwie oceny niedostateczne oznaczają brak możliwości zdawania egzaminu i konieczność powtarzania przedmiotu .  To samo dotyczy egzaminów – student, który uzyskał ocenę niedostateczną w pierwszym terminie ma możliwość poprawić ją w terminie drugim (poprawkowym).

 

·       Okolicznością usprawiedliwiającą nieprzystąpienie do egzaminu w wyznaczonym w harmonogramie terminie są problemy zdrowotne.  Zaświadczenie lekarskie należy przedłożyć przed egzaminem (ewentualnie poinformować komisję  przed egzaminem , a zaświadczenie przesłać  po nim).  W takim przypadku drugi termin egzaminacyjny będzie traktowany jako pierwsze podejście.

 

·       Ze względu na tryb zdalny liczymy się z możliwością  zaistnienia problemów technicznych. W takiej sytuacji student zobowiązany jest  do jak najszybszego powiadomienia komisji, do której należy decyzja o  tym, jakie rozwiązanie zastosować.

 

·       Podczas egzaminów w trybie zdalnym student zobowiązany jest do stosowania się do poleceń komisji dotyczących włączenia/ wyłączenia kamery i mikrofonu. Ogólna zasada przy egzaminach pisemnych to włączona kamera i wyłączony mikrofon. Każdy egzamin poprzedza sprawdzenie obecności połączone z weryfikacją tożsamości.


Harmonogram sesji zimowej  w załączonym dokumencie pdf.

Szczegółowy rozkład godzinowy dla egzaminów składających się z kilku komponentów poda właściwa komisja. Komisja decyduje również o terminie egzaminu poprawkowego, przy uwzględnieniu poniższych ustaleń rady programowej:

 

Egzamin poprawkowy po egzaminie w sesji zimowej może odbyć się:

- w zimowej sesji egzaminacyjnej, po upływie przynajmniej 7 dni od daty ogłoszenia wyników pierwszego egzaminu.

- w innym terminie podanym przez wykładowcę/ komisję, ale nie później niż  30 kwietnia 2021 r.

- w przypadku egzaminów z PNJS i PNJN (na II roku studiów magisterskich) egzamin poprawkowy może zostać przesunięty na sesję letnią.

 

 

 

  

 


Szanowni Studenci,

 

 

zachęcamy do wyjazdów na studia oraz praktyki w ramach programu Erasmus+ (rok akademicki 2021/2022)!

 

Terminy zgłoszeń:

a) STUDIA (I tura)

19.02–05.03 – rejestracja na wyjazd w systemie USOSweb

b) PRAKTYKI

01.04–23.04 – składanie formularzy kwalifikacyjnych wraz z podpisanym przez pracodawcę Learning Agreement for Traineeship u koordynatora jednostki (szczegóły w załączniku Wydziału Neofilologii)

 

W zakładce „Erasmus” znajdą Państwo informacje dot. rekrutacji, listę ośrodków współpracujących z KS oraz wewnętrzne zasady wyjazdów na studia.

 

W razie pytań proszę o kontakt (aleksandra.wilkus@amu.edu.pl; spotkanie w trakcie dyżuru po wcześniejszym umówieniu).

 

 

Serdecznie

Aleksandra Wilkus-Wyrwa   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LEKTORATY DLA NABORU 2020/21

 

W ramach lektoratu dla naboru 2020/21  oferujemy  Państwu następujące zajęcia:

 

1. Język angielski: poziom zawansowany B2+   mgr Alicja Piotrowska)

 

https://uam-my.sharepoint.com/:x:/g/personal/ap33670_st_amu_edu_pl/

EXpj5NkqZ0tEs25sbSTo2UoB6BlSCpzgUlOSzXx7M7Z0xQ?e=vNWi5B

 

2. Język niemiecki: poziom średnio zaawansowany B1/B2 (mgr Marianna Meyer-Czajka)

 

https://uam-my.sharepoint.com/:x:/g/personal/ap33670_st_amu_edu_pl/

EVaDHQnHLs5FhdAvvGyU7mMBDDRxnwS7ExX8FexE1jLuAQ?e=p3EZN5

 

 

3. Język niemiecki: poziom początkujący A1/ A2 (mgr Marianna Meyer-Czajka)

 

https://uam-my.sharepoint.com/:x:/g/personal/ap33670_st_amu_edu_pl/EQn-TklIu0VMlM2MD9rNbkMB4NRj1JizBjviMjRGEZo48g?e=DN73js

 

 

Prosimy o zapisanie się na wybrany lektorat w terminie do 6 grudnia 2020 r.

 

Wszystkie  zajęcia w ramach lektoratu   wpisane będą w plany zajęć dla I roku filologii duńskiej i filologii norweskiej . Niezależnie od poziomu od którego Państwo rozpoczną naukę, lektorat będzie realizowany w wymiarze 120 godzin przez cztery semestry (po 30 godzin w semestrze) i zakończy egzaminem.

 

UWAGA! Nie będzie możliwości realizowania lektoratu innego języka niż angielski i niemiecki.

 

Pytania dotyczące poziomu językowego zajęć można kierować bezpośrednio do prowadzących.

Osoby, które będą chciały przepisać lektorat, na podstawie zajęć zaliczonych na innym kierunku studiów lub certyfikatów językowych proszone są o zgłoszenie tego do  pełnomocnika.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 KOMUNIKAT PEŁNOMOCNIKA – SKŁADANIE WNIOSKÓW

 

W związku z trybem zdalnym studenci składają wnioski elektronicznie.

 

Wzory wniosków należy pobrać ze strony Wydziału (Zakładka: Dla Studenta)

 

 

Obowiązują następujące procedury:

 

Wnioski o powtarzanie przedmiotu/ przełożenie przedmiotu / wznowienie studiów

 

·       Student przesyła do pełnomocnika wypełniony i podpisany wniosek (skan) wraz z kartą przebiegu studiów. W danych adresowych należy podać adres poczty studenckiej.  Proszę nie zapominać o wpisaniu o jaki przedmiot ma być powtórzony!

·       Pełnomocnik opiniuje wniosek i przekazuje do BOSu (dziekanatu).

·       Student otrzymuje z BOSu wiadomość o pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu prośby.

 

Wnioski o Indywidualną Organizację Studiów (IOS)

 

·       Student zgłasza pełnomocnikowi potrzebę złożenia wniosku o IOS, uzyskując informację, czy przypadek kwalifikuje się do otrzymania zgody na indywidualną organizację studiów.

·       Student wypełnia pierwszą stronę wniosku i podpisaną przesyła do pełnomocnika (skan) wraz z kartą przebiegu studiów i ewentualnym załącznikami (zaświadczenie lekarskie, zaświadczenie o studiach na innym kierunku itp.)

·       Student kontaktuje się z wykładowcami, których zajęć ma dotyczyć IOS (wskazane załączenie wniosku), uzyskując informację o warunkach uzyskania zaliczenia.

·       Pełnomocnik  uruchamia link do tabelki (druga strona wniosku), wykładowcy wpisują ustalenia.

·       Pełnomocnik podpisuje tabelkę i przekazuje wraz z wnioskiem do BOSu (dziekanatu); student otrzymuje kopię.

·       Student otrzymuje z BOSu wiadomość o pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu prośby.

 

Inne wnioski:

·        Student kontaktuje się z pełnomocnikiem i postępuje według przekazanych zaleceń

 

 

Termin składania wniosków o powtarzanie przedmiotu i IOS to 30 października 2020.

 

 

 

 


Szanowni Państwo,
 
w zakładce "Dla Studenta" -> "Do pobrania" został umieszczony dokument z wytycznymi na temat warunków przepisywania ocen obowiązujący w tym roku akademickim.

 

 

 

 

 

 

Ważna informacja dla studentów!

 

Poniżej znajduje się ogólna informacja dla studentów o sposobie prowadzenia zajęć w semestrze zimowym 2020/2021.

 

 https://amu.edu.pl/wiadomosci/aktualnosci/studenci/tryb-prowadzenia-zajec-w-semestrze-zimowym-w-roku-akademickim-20202021 



Harmonogram egzaminów w sesji zimowej 2020-2021
Drukuj stronę Zarządzanie stroną

Kalendarz wydarzeń

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań | tel. centrala +48 (61) 829 40 00, NIP: 777-00-06-350, REGON: 000001293

Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.